loading...
زندگی شاد من
jojehrangi بازدید : 30 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (1)

 

داشتم شهرام شب پره گوش می دادم

جوگیــــر شدم يوهو گردنمو مثِ خودش تکون دادم

.

.

....

.

.

.

.هیچی دیگـــه الان بیمارستانم میگن 2 تا از مهرها گردنم مو ورداشته

_____________________

 

روزی میرسه که پسرا دامن چین دار میپوشن

 

بعد دخترا میان بهشون میگن:

 

چینه چینه دامنت،

 

تورو جونه مادرت،

 

اینجوری بیرون نیااا میدزدنتـــــــــ !!!

 

.

 

.

 

 

حالا امیدِ جهان،امیدِ جهان

_____________________

رفتم میوه فروشى میوه بخرم

 

دست کردم اناناس بردارم که

 

یه دفعه یه دختره بلند شد جیغ زد

 

گفت چکار میکنى کصافط؟

 

نگو دختره نشسته بود روى زمین

گوجه فرنگى جمع کنه

 

کلیپسش و جاى اناناس اشتباه گرفتم!!!

_____________________

 

ضد حال میدونی یعنی چی!؟

یعنی بری سر یخچال،درشو باز کنی و ببینی WoOoOoW ، پــــــره و کلی پیش خودت ذوق کنی

ولی یکم که بیشتر توجه میکنی و دنبال هدف دقیق میگردی متوجه بشی پری یخچال مربوط میشه به

هویج و گوجه و فلفل دلمه و امثالهم!

یعنی آدم اینجور مواقع دوست داره از در یخچال آویزون شه و از جا بکندش تا از یخچالی ساقط شه!

_____________________

 

آقآ این دخدرآیی کهـ گوششون رو میزآرن بیرون

دقیقا منظورشون چیهـ ؟

.

.

.

 

۱) من گوش دآرم شمآ ندآرین

 

۲) گوش من خیلی گوشه ... گوشه شمآ دمآغه

 

۳) من خیلی بآگوشم ... اصن من خود خرگوشم

 

۴) گوشم تو حلق شمآ

 

۵) شمآرت رو بگو من سرتآ پآ گوشم

_____________________

 

بعضی وقتا دل ادم یه چیز میگه و عقلش یه چیز دیگه

اصلا هر دوشون غلط میکنن ادم باید ببینه زنش چی میگه

_____________________

 

ﺳﻼﻣﺘﻲ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﺗﺎ ﻓﻬﻤﻴﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺵ ﻭﺿﻊ ﻣﺎﻟﻲ ﺧﻮﺑﻲ ﻧﺪﺍﺭﻩ ....

.

.

.

.

 

 

ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﻬﻢ ﺯﺩ ﺗﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺗﻮ ﺧﺮﺝ ﻧﻴﻮﻓﺘﻪ !!

ﺣﺎﻻ ﻫﻲ ﺑﺎﺯ ﺑﮕﻴﺪ ﺍﻫﻦ ﭘﺮﺳﺘﻦ

_____________________

 

عبارت " میازار موری که دانه کش است " در فرهنگ قدیم ما ، نشان میدهد که

ما ایرانی ها از قدیم کرم داشته ایم

_____________________

 

شـمــا یـادتــون نـمــیــــــاد…

 

بچه که بودم منتظر میموندم تا مهمونا برن تو حیاط یا دم در واسه خداحافظـــی …

موقعیت مهیا میشد واسه “پاتکـــــــ” زدن به آجیل و شیرینی ها …

_____________________

 

اینطوری که داره پیش میره

 

میترسم چن وخت دیگه که درِ چیپسارو باز میکنیم فقط بوش بیاد!

 

والا

_____________________

 

ﺑﭽﻪ که ﺑﻮﺩﻡ ﻫﺮﻭقت ﺑﺎﺑﺎﻡ ﭘﺸﺖ ﻓﺮﻣﻮﻥ مینشست

 

وﺍﺳﻢ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻣﻠﺖ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﻩ؟

 

از وقتی خودم رانندگی میکنن واسم سواله که چرا اینقد کم فحش میداده؟

_____________________

 

پاشید همین الان برید تو آشپزخونه

 

اگه یه سینی پشت شیر آب نبود بیاید بزنید تو گوش من

_____________________

نقش پسرای بغل دَس راننده در ماشینهای باکلاس :|

.

.

.

 

گرفتن قیافه برای ماشین های پسرِ اطراف

دادن شماره تلفن به دافیا حتّی بیشتر از خود راننده

اومـــَـــــدنه چ س ی به میزانِ لازم

پیاده شدن برای گفتگو و مخ زدن درمواقع لازم

و در نهایت اومدن با پیکان جوانان گوجه ای رنگ ؛ سرِ قـــــــــــرار

گولِ این بغل دَس راننده ها رو هیچوخ نخورین

_____________________

 

اگر احیانن 1% من مخاطب خاص کسی هستم

 

خب از همین تیریبون اعلام میکنم رو درواسی نکن عزیزم

 

بیا اعلام کن

 

یا حد اقل لایک کن تا بشینیم پای میز مذاکره ...

 

غیر مستقیم که نمیشه ،

 

عصر عصره گفتگو و رایزنیه

 

(طرح مخ زدن به سبک ساده)

_____________________

 

آهنگ غمگین گوش میکنم

 

مامانم میگه چته ؟ چی شده ؟ کی گذاشته رفته ؟ چرا تو خودتی ؟ عاخ بمیری که بچمو به این روز انداختی...

 

آهنگ شاد گوش میکنم

 

میگه : خبر مرگش برگشت؟ الان باهاته ؟ طرف کیه ؟ چه شکلیه ؟ دوسش داری؟ چن بار دیدیش ؟

 

دیگه زدم تو فاز اذان، فقط اذان گوش میکنم...

_____________________

 

بچه ها من واسه اینده ام یه شغل حسابی دست و پا کردم

کنار یه بلال فروش وایمیسم

نخ دندون سانتی میفروشم!

والااااااپول توشه...

_____________________

دختر:شما دانشجویین ؟

پسر : بعله !!

دختر : درس هم میخونین ؟

پسر :  نه دیگه تا اون حد !

_____________________

 

دقت کردین خانوم ها چه اسمای سختی دارن واسه لباسا و کاراشون...؟

تاپ،مینی ژوب،مانیکور،پدی کور،بیکینی،شومیز،ماکسی....

مال ما مردا دیگه پیچیده ترین اسمش عرق گیره!!!

یه همچین موجوداتِ ساده زیستی هستیم

_____________________

 

ای کسانی که یک کلمه را دو بار تکرار می کنید...

مثلا:پشه مشه،کفتر مفتر

.

.

.

.

هنگامی که با کلماتی چون چمدون و قمه مواجه میشوید

چه می کنید؟؟

_____________________

 

یه شلوار شیش جیب دارم خیلی باحاله ، هفت تا جیب داره !

معاوضه با زمین یا ویلا

برا خرید لفطا با این شماره تماس حاصل کنید ..سه تا دو .چهار

_____________________

انقدر به آرایش دخترا گیر ندید ، هی دماغشو فلان کرده لباشو فلان کرده!

. . . . . . .

. . . . . .

. . . . . . .

لج میکنن دیگه آرایش نمیکنن اون وقت دیگه نمیشه نگاشون کرد!

دودش تو چشم خودتون میره هااااا

یکی پرچمو بگیره من قر بدم آهااااااااااااااااااااآهاااااااااااااااااااااا

_____________________

 

آنقدر بدم میاد ازاینایی که از سادگی و صداقت بچگیامون سواستفاده می کردن

 

و حرف می کشیدن ازمون!

 

الان که بزرگ شدم میفهمم چه مسائل فوق سری ای رو لو دادم !!!

_____________________

 

یعنی اگه این چندتا کلمه رو از پسرا بگیری عمرا بتونن حرف بزنن ;

ناموسن،ب مولا،خدا وکیلی و …

بقیشم دیگه سانسوره خودتون میدونید

_____________________

دختره ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺗﻮی فیسدوغ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ R R R

ﻣﺴﯿﺞ ﺩﺍﺩﻡ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ ؟

ﮔﻔﺖ ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ “سه تا ره"

هنوز در پی هضم این خلاقیتم

_____________________

گفتم : خواهر حجابت ! چیزی نگفت …

دوباره گفتم : خواهرم حجابت ! برگشت گفت : چی ؟

گفتم: اِوااااااااااااااااا خاک بر سرم تو پسری مگه جیگر ؟

_____________________

یارو داشته گریه میکرده میگن چى شده؟

 

میگه پشیمونم کاش به حرف پدرم گوش کرده بودم

 

میگن مگه چی میگفت؟

 

 

میگه نمیدونم… گفتم که گوش نمیکردم :)) :|

 

اصن یه وضی

_____________________

خدا وکیلی من اینقده تو پست گذاشتن پشت کار دارم تو شوهرکردن داشتم الان یه 7 قلو داشتم

پس کامنت بذارین دریغ نکنین خدا عوضتون میده از هردستی بدی با اون یکی دستت پس میگیری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آرزوی ما شاد بودن شما در هر لحظه است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 1,235
  • کدهای اختصاصی
    Online User