loading...
زندگی شاد من

:))))

جوجه فکلی بازدید : 32 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (1)

روزی روباهی می رود پیش کلاغی  و میگوید:به به عجب دمی عجب پایی !

کلاغ با خونسردی میگه:کاری بابا! من خودم دوم راهنمایی ام؟؟؟!!!!!!!!!

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یک مهندس مکانیک با یک مهندس کشاورزی ازدواج میکنه  

بچشون" تراکتور"میشه!!!!!!!!!!!

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بچه از باباش میپرسه :بابا!تو بهشت زنها از شوهراشون جدا زندگی میکنن یا با هم هستند؟؟؟؟؟؟

باباهه میگه:

بچه جون !اگه زنها با شوهراشون یک جا باشن  که انجا دیگه بهشت نمی شه!!!!!!!!

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سه نفر داشتن واسه هم خالی می بستند اولی میگه:

من خودم تو کربلا به امام حسین آب دادم.

دومی میگه :خالی نبند تو کی به من آب دادی !!!!!؟؟؟؟؟؟؟

سومی ساکت بوده ،بهش میگن :یه چیزی بگو:میگه:

مگه خدا هم حرف میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه آدمه به یه خانم سرکوچه متلک میندازه،

خانومه شاکی میشه میا خونه به شوهرش میگه :

آخه غیرتت کجا رفته مرد همین الان یه آقا سرکوچه به من فحش داد.

شوهرش زنجیرشو برمیداره میره سر کوچه به یارو میگه:یا همین الان میری خانم مارو ماچ میکنی

از دلش در میاری یا هر چی دیدی از چشم خودت دیدی!!!!!!!!!!!

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه روز یه خانمه زنگ میزنه به دکتر میگه:

آقای دکتر بدادم برسید بچه ام مداد قورت داده،دکتره میگه:

من همین الان میام خانمه میگه:دکتر تا اون موقع چیکار کنم؟؟؟

تا اون موقع میتونید با خودکار بنویسید!!!!!!!!!!!!

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همیشه باید عکس دوست دخترت رو توی کیف پولت بزاری ،

هر وقت دچارمشکل بزرگی شدی بهش نگاه کن .

اون وقت احساس میکنی  که هیچ کدوم به اندازه ی این یه دونه وحشتناک نیست!!!!!!!!!!!!!!

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بای بای 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آرزوی ما شاد بودن شما در هر لحظه است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 1,256
  • کدهای اختصاصی
    Online User